TUI

Tym razem wybraliśmy do Hiszpanii się z biurem podróży TUI. Podejście do klienta jest tutaj zupełnie inne niż w przypadku znanego nam Grecos.

Wszystkie dane dotyczące wyjazdu, dokumenty podróżne, informacje związane z przelotami, transferami z lotniska do hotelu i z powrotem mieliśmy dostępne on-line w serwisie myTUI oraz w aplikacji "TUI Poland - biuro podróży" dostępnej na system Android czy w App Store (iPhone).

W ten sam sposób zakupić mogliśmy wycieczki fakultatywne, czy zasięgnąć porady na dostępnym całą dobę czacie (działa przez cały czas trwania wypoczynku).

Nie mieliśmy żadnego problemu z tym zdalnym wsparciem TUI. Korzystaliśmy też z pomocy czatu. Odpowiedzi były szybkie, konkretne i rozwiązywały drobne problemy. Spodobał nam się taki sposób organizacji i komunikacji z biurem podróży.

Osobisty kontakt z pracownikami TUI możliwy był na lotnisku w Palma de Mallorca, gdzie służyli oni pomocą, kierując nas do odpowiednich autobusów. Po kilku dniach dostaliśmy wiadomość, że pojawi się w hotelu rezydent i opowie nam o proponowanych wycieczkach. Tak też się stało.

Z czystym sumieniem mogę polecić Wam usługi tego biura podróży.